تاثیر استفاده از کابینت هایگلاس سفید

همه ما می دانیم کابینت گلاس و هایگلاس بهترین انتخاب برای دکوراسیون های مدرن می باشد. اما این نکته مهم است که رنگ و طرح آن با شخصیت و دکور های خانه ما همخوانی داشته باشد. کابینت هایگلاس جدیدترین نوع برند گلاس می باشد که به شفاف بودن (آینه ای) و کارایی بسیار بالا معروف است.

مزایای کابینت هایگلاس

از قبیل براق بودن و انعکاس نور بسیار این برند را مشهور کرده است و باعث ایجاد فضایی رویایی می شود. تنوع طرح و رنگ به گونه ای است که برای مدل های بدون دستگیره یک سری رنگ مخصوص و برای مدل های دستگیره دار یک سری رنگ و طرح فوق العاده جذاب دارد.

بسیار به صرفه می باشد. زیرا تولید انبوه و فروش این برند به قدری بالا می باشد که قیمتش فقط کمی از ام دی اف بیشتر است. آن هم به دلیل مزایای بیشتر این ورق ها نسبت به ام دی اف است. تعویض در و پیچ های کابینت هایگلاس یکی از بزرگ ترین مزیت های این کابینت به شمار می رود. به همین دلیل در هزینه شما برای تهیه یک کابینت نو و جدید کاملا کمک خواهد کرد.

 

مزایای استفاده از کابینت هایگلاس یکی از دغدغه های افراد خانه دار، تمیز کاری و شست و شو دکوراسیون و وسایل خانه است. کابینت آشپزخانه بسیار در معرض کثیفی از جمله: لک شدن، خط و خش و … قرار دارد. لازم به ذکر است تمیز کردن کابینت هایگلاس بسیار آسان و سریع انجام می شود. سبک وزن بودن و طول عمر بالای این ورق ها بسیاری از عموم را جذب خود کرده است.
اگر فردی منظم هستید به هیچ وجه نگران خراب شدن این کابینت ها نباشید. به شما اطمینان می بخشیم طول عمر این کابینت ها بیش از حد فکر شماست! بزرگ ترین فرق و مزیت کابینت هایگلاس و “ام دی اف” در عایق حرارتی و رطوبتی می باشد که ورق های ام دی اف از آن بی بهره مانده اند.

 

رنگ سفید و کابینت هایگلاس

هر رنگی که در دنیا وجود دارد، دارای یک انرژی می باشد و اکثرا از آن بی اطلاع هستیم! ترکیب تمامی رنگ های روشن نهایتا به رنگ سفید ختم می شود. تکمیل کننده رنگ سفید، مشکی می باشد. رنگ سفید نشان دهنده مثبت، آرامش بخش، پاک بودن، بی گناهی، امنیت و درک دهی به محیط پیرامون ماست. نگاهی کلی به رنگ سفید داشتیم.

حال می خواهیم به تاثیرات آن در خانه و دکوراسیون بپردازیم. رنگ سفید بسیار پرطرفدار می باشد و از آن سوی می توان به ترکیب این رنگ با دیگر رنگ ها اشاره کرد که باعث شده در تمامی نقاط خانه آن را مشاهده کنیم. بسیار خنثی می باشد و خودش به تنهایی قادر به زیبایی نمی باشد. برای مکان هایی با متراژ های پایین بهترین انتخاب می باشد زیرا محیط را بزرگ نشان می دهد.

کابینت هایگلاس سفید

شما می توانید در خانه افرادی که از دکوراسیون مینیمال بهره میبرند سفید را در همه نقاط خانه ببینید. حال می خواهیم ترکیب سفید و دیگر رنگ ها را برای کابینت هایگلاس برای آشپزخانه را به شما معرفی کنیم. از جمله ترکیب سفید و مشکی برای (صفحه روی کابینت)، سفید و قهوه ای روشن برای (صفحه روی کابینت)، کابینت های سفید و مشکی برای اپن های جزیره ای، طوسی مات و سفید برای ( صفحه روی کابینت)، بنفش یا زرشکی شفاف و سفید برای (صفحه روی کابینت ها و اپن)، آبی پررنگ شفاف، سبز روشن شفاف، مشکی شفاف و … .

 

بهترین المان ها برای استفاده از رنگ سفید در آشپزخانه

حال بعد از تمامی این تفاسیر می خواهیم به نقاطی که بیشترین تاثیر را برای رنگ سفید دارند، بپردازیم. در آشپزخانه خود کابینت ها، صفحه روی کابینت ها، دستگیره کابینت ها و دیگر دکور ها نقاط اصلی قرار گیری رنگ سفید هستند. رنگ سفید همیشه یک مکمل می خواهد. در کابینت هایگلاس بهترین مکمل رنگی رنگ سفید، سبز، قرمز، طوسی، سرمه ای، آبی و مشکی است. زیرا بسیار شفاف هستند.

 

کلام آخر

لازم به ذکر است قیمت ورق هایگلاس کمی بالاتر از برند بزرگتر یا به اصطلاح قدیمی تر خود (گلاس) است. اما بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.

گروه دکوراسیون داخلی برادران از بهترین طراحان و استادکاران با مهارت و با سابقه ۱۲ ساله برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی هستند. با بازدید از صفحه اینستاگرام ما می توانید با نمونه های طراحی گروه دکوراسیون برادران بیشتر آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید