ضرورت استفاده از کابینت کلاسیک برای دکوراسیون آشپزخانه

اصول طراحی کابینت آشپزخانه روندی مشخص را طی می کند. این روند نسبت به مدل و نوع کابینت متغییر است. در طراحی کابینت مدرن، مسیر روند تولید بسیار ساده تر از مدل های دیگر است. در واقع در طراحی این نوع کابینت نیازی به ایجاد برآمدگی و فروفتگی نیست! برخلاف کابینت کلاسیک و سلطنتی این مدل کابینت از طراحی ساده و مینیمالی پیروی می کند. در مقابل کابینت کلاسیک، روند تولیدی پیچیده ای را از خود به نمایش می گذارد. که به همان نسبت قیمت آن نیز افزایش می یابد. در ادامه با اصول طراحی کابینت آشپزخانه مدرن و کلاسیک با دکوراسیون برادران همراه باشید… .

نکته

هر شیئی، با هر میزان قیمت این قابلیت را دارد که طراحی آشپزخانه را زشت یا زیبا کند.

بنابراین پیشنهاد می شود برای پیروی از اصول طراحی، به دنبال گزینه های گرانقیت نباشید. حال تصور کنید یک دکوراسیون میلیاردی برای چه مدتی می تواند شما را شگفت زده کند؟ بهره وری از طراحی دکوراسیون مینیمال، آسایش و آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه هزینه های اضافی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. در نتیجه پیشنهاد می شود نه تنها برای طراحی آشپزخانه، بلکه برای طراحی دیگر قسمت های خانه به دنبال گزینه هایی باشید که در عین جذابیت بالا، ساده و ارزان قیمت هستند.

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

قصعا یکی از حیاتی ترین نیازهای هر آشپزخانه، کابینت است. امروزه ۸۰ درصد دکوراسیون های مراکز، خانه های نوساز و دفاتر به شکل مدرن طراحی و عنوان می شوند.

طراحی کابینت کلاسیک به دو شکل انجام می گردد که اعم از:

دستگیره دار و بدون دستگیره! مدل بدون دستگیره در سال های اخیر بیشترین بازدهی را داشته و همچنین علاقمندان بسیاری را جذب خود کرده است!

 

برند های تولیدی کابینت های مدرن عبارت اند از:

گلاس، هایگلاس و ام دی اف (به صورت جزئی در زمینه مدرن فعالیت دارد) که همگی طرح و رنگ های مختص به خود را دارند!

 

برند های تولید کننده کابینت های کلاسیک و سلطنتی عبارت اند از:

پی وی سی، وکیوم، ام دی اف و ممبران. که می توان گفت در ساخت ورقه های ذکر شده، تمامی مواد اولیه بکار رفته یکسان است.

نکاتی درباره کابینت های بدون دستگیره:

کابینت های بدون دستگیره اغلب برای محیط هایی با متراژ پایین استفاده می شوند! تمامی مواد اولیه بکار رفته یکسان است.

در پاسخ به سوال بالا، لازم است به این موضوع اشاره کنیم که:

کابینت بدون دستگیره همانند “استفاده از رنگ روشن و کابینت هایگلاس” فضای خانه را بزرگتر نشان می دهند. عدم استفاده از دستگیره در این مدل علاوه بر بزرگنمایی محیط، رفت و آمد در محیط آشپزخانه را آسان تر می کند. همچنین این امکان را فراهم می سازد تا بتوان از اپن آشپزخانه به عنوان میزناهارخوری استفاده کرد.

کابینت کلاسیک و مدرن دستگیره دار

متخصصان کابینت سازی با ارائه مقاله ای مبنی بر وجود دستگیره بر روی کابینت این گونه بیان کرده اند. وجود دستگیره های بلند، افقی و نازک (به جهت بهره گیری در آشپزخانه هایی با متراژ بالا)، در دکوراسیون محیط را تبدیل به فضایی لوکس و جذاب می کنند.

استفاده از نور مخفی

صفحات جلویی، مهم ترین بخش کابینت آشپزخانه به شمار می روند. استفاده از نور مخفی در چنین قسمت هایی، زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می سازد. اما نکته ای که در این میان باید به آن توجه داشت بکارگیری “ال ای دی” هماهنگ با دیگر عناصر آشپزخانه است.

رنگ | مهم ترین اصول طراحی دکوراسیون

تمامی سبک طراحی دکوراسیون نسبت به محیط و عناصر بکار رفته، رنگ مختص به خود را دارند. حال با تمام این تفاسیر با ما همراه باشید تا به هریک به صورت مختصر و جامع بپردازیم.

رنگ دکوراسیون مدرن:

طلایی، سرمه ای، بنفش، طوسی، استخوانی، بژ و… . که ممکن است در بعضی از نقاط مات و بعضی نقاط شفاف باشند. (بستگی به دکوراسیون و ترکیبات رنگی دیگر دارد)

 

رنگ دکوراسیون کلاسیک:

آبی تیره، نسکافه ای، فیلی، نارنجی، سبز روشن، کرم تیره و… که اکثرا به صورت مات استفاده می شوند!

رنگ دکوراسیون سلطنتی:

کرم روشن، طرح چوب روشن، طرح چوب تیره، شکلاتی، قهوه ای سوخته، قهوه ای آجری، زرد و… . که همگی مانند رنگ های دکوراسیون کلاسیک به شکل مات بهره گیری می شوند!

 

گروه دکوراسیون برادران از بهترین طراحان و استادکاران با مهارت و با سابقه ۱۲ ساله برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی هستند. با بازدید از صفحه اینستاگرام ما می توانید با نمونه های طراحی گروه دکوراسیون برادران بیشتر آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید