یکی از کارهایی برای تفکیک در محیط های اداری انجام می شود پارتیشن بندی است که امروزه استقبال زیادی در این زمینه شده است.پارتیشن اداری مثل بک جدا کننده عمل میکند و فضا ها و بخش ها را از هم تفکیک می کند در این مقاله می خواهیم بفهمیم که پارتیشن های اداری دارای چه دسته هایی هستند.در ادامه به مبحث قیمت و در اخر نتیجه گیری نهایی را انجام میدهیم.

پارتیشن یعنی چی ؟ 

پارتیشن به بخش هایی گفته میشود که اتاق ها و فضایی را تفکیک می کنند تا کاربری آسان تر شود و دسترسی ها قابل تفکیک باشد . پارتیشن ها جنس های مختلفی دارد که در ادامه درباره انواع جنس ها هم صحبت میکنیم و درباره این که در کجا ها و چه بخش هایی از کدام نوع پارتیشن و جنس استفاده میشود پس با ما تا آخر همراه باشید .

کاربرد پارتیشن های اداری در محیط های اداری : 

در ابتدا جداسازی فضای ورودی می پردازیم که یکی از مهم ترین بخش های طراحی است که در محیط های اداری و تفکیک آن استفاده می شود.

دومین مبحث ایجاد اتاق های مختلف است که باز می توانید از این روش پارتیشن بندی استفاده کرد که باز هم بیشتر در بخش های اداری و کسب و کار ها استفاده میشود.از این روش سازمان و بخش های دولتی هم قابل استفاده است و یک حس امنیت و منظم بودن را برای دسترسی راحت تر به بخش ها را میدهد.

در برخی از اوقات پارتیشن های اداری برای پوشاندن عیب و نقص های یک محل استفاده میشود و حتی شما میتوانید با متراژهای کم هم از این آپشن استفاده کنید.

انواع پارتیشن ها بر اساس جنس آن ها : 

  1. پارتیشن ها به جنس mdf
  2. پارتیشن های شیشه ای و mdf 
  3. پارتیشن mdf با پروفیل آلومینیومی

انواع پارتیشن های اداری از نظر تعداد جداره ها مانند : 

  1. پارتیشن های تک جداره 
  2. پارتیشن های دوجداره

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع پارتیشن ها و جنس های آن میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید . شما میتوانید با شماره ۰۹۱۲۵۶۸۸۲۴۳ تماس بگیرید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید