در طراحی دکور بوتیک چه نکاتی را در نظر بگیریم

بوتیک فروشگاه کوچکی است که اغلب انواع مختلف کالاهای مرتبط مانند لباس زنانه، کیف پول و کفش را به فروش می رساند. اگر تصمیم گرفته اید یک بوتیک افتتاح کنید، به یاد داشته باشید که طراحی دکور بوتیک به خوبی برنامه ریزی شده فروش شما را افزایش می دهد.

انتخاب تم

ابتدا با تصمیم گیری در مورد موضوع بوتیک خود شروع کنید. هر بوتیک باید تم داشته باشد تا بتواند آن را از فروشگاه های دیگری که مشتری می تواند برای بازدید انتخاب کند، متمایز کند. اگر لباس شنا می فروشید، احتمالاً تم ساحلی برای دکور بوتیک خواهید داشت ، اما سبک آن می تواند متفاوت باشد. برای مثال، از رنگ غنی غروب آفتاب برای ایجاد فضایی حسی، پیچیده یا زردهای سبز روشن، سبز و آبی برای یک فضای سرگرم کننده استفاده کنید.

 

ایجاد یک طرح بوتیک برای ویترین

ظاهر ویترین شما مشتریان را به خود جلب می کند یا آنها را از آن دور می کند. نمایی ایجاد کنید که بدون شوخ طبعی فریبنده باشد. از آنجا که بوتیک ها سبک متمایزی از محصول را دارند، نمای شما باید شامل لمس های متمایزی باشد. تا طعم آنچه را که می فروشید به مشتریان ببخشد. به عنوان مثال، یک موزاییک از جنس استیل احساس پیشرفته ای را برای یک فروشگاه لباس مردانه ایجاد می کند.

تنظیم جو مناسب

با ایجاد جو صمیمی برای طراحی دکور بوتیک به نفع خود استفاده کنید. نور ملایم، به جای نور شدید فلورسنت معمول در فروشگاه های بزرگ، به ایجاد این جو کمک می کند. برای نورافکن کردن محصولات در نمایشگرهای خود، از روشنایی استراتژیک استفاده کنید و آنها را از زیر روشن کنید. یک کفپوش فرش یا چوب با کیفیت بالا احساس جذابیت بیشتری نسبت به کاشی مشمع کف اتاق ایجاد می کند. مانند ویترین فروشگاه، فضای داخلی باید شامل لمس های متمایزی باشد که عطر و طعم خاصی به فروشگاه می بخشد. بعنوان مثال، اضافه کردن بافت های فاخر مانند ساتن، مبلمان با سبک غیرمعمول یا مبلمان متناسب با یک دوره زمانی خاص را در نظر بگیرید.

 

فاصله مناسب

طرح های دکور بوتیک باید از نوع طرح آزاد باشد تا مشتریان در اطراف قفسه های لباس یا محیط فروشگاه پرسه بزنند. هدف شما این است که مشتریان را تشویق کنید تا از جستجوی کالاهای شما لذت ببرند. نه اینکه جستجوی آنها تا حد ممکن کارآمد انجام شود. این به معنای پرهیز از راههای مستقیم است که باعث می شود سایر مناطق فروشگاه از دید جلوگیری کنند. قفسه های کوچکتر و گرد همراه با نمایشگرهایی در اطراف محیط فروشگاه، مشتری را برای جستجو تشویق می کند.

برای ایجاد بخشهای مختلف فروشگاه با انواع خاصی از محصولات، از نقاط کانونی مانند نمایشگرهای مانکن استفاده کنید. این استراتژی باعث می شود فروشگاه شما بهم ریخته نباشد. نمایشگرها را به طور دوره ای تغییر دهید تا فروشگاه برای مشتریان جالب باشد و اقلام فصلی را به نمایش بگذارد. دید را در نظر بگیرید. به جای یک پیشخوان مربع مجذوب و جذاب که رو به ورودی است، فضای استقبال بیشتری را در طراحی بوتیک خود ایجاد کنید. میز را در گوشه عقب قرار دهید و یک زاویه قرار دهید تا بتوانید ورودی را بدون خیره نگاه کردن به مشتری هنگام ورود به بوتیک ببینید. از یک میز مناسب دکوراسیون خود استفاده کنید. مانند میز بامبو یا حصیری برای یک فروشگاه لباس طبیعی. اگر فروشگاه شما از قبل پیشخوان دارد، پنبه های پارچه ای را به اطراف آن آویزان کنید تا جلوه آن لطیف شود.

 

گروه دکوراسیون برادران با مدیریت آقای عزیز امیری با کادری مجرب و متعهد از بهترین طراحان و استادکاران، با مهارت و با سابقه ۱۲ ساله برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی و مشاوره رایگان در زمینه طراحی انواع دکوراسیون می باشد.با بازدید از صفحه اینستاگرام ما می توانید با نمونه های طراحی گروه دکوراسیون برادران بیشتر آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید