دکوراسیون فروشگاه ورزشی

دکور فروشگاه لوازم ورزشی مانند طراحی داخلی یک اداره یا یک مغازه پوشاک نیست. ورزش همیشه با شور و هیجان و تحرک همراه است. افرادی هم که عاشق ورزش هستند و به سراغ مغازه های لوازم ورزشی می روند، دارای هیجان و تحرک هستند. فضایی بی رنگ و روح و مینیمال و ساده جذابیت لازم را ایجاد خواهد کرد.

رنگ های تند و متنوع در طراحی دکور فروشگاه لوازم ورزشی بسیار مناسب است. یک تم رنگی را در نظر بگیرید و سپس اقدام به طراحی بر اساس موقعیت و رنگ ها کنید. اگر نمایندگی یک برند خاص ورزشی هستید، می توانید از تم رنگی و لوگوی آن شرکت در دکوراسیون بهره ببرید. در ادامه با نکات لازم برای طراحی دکور فروشگاه ورزشی با دکوراسیون برادران همراه باشید.

 

مهم ترین نکته؛ توجه به نورپردازی در دکور فروشگاه

طراحی دکور فروشگاه لوازم ورزشی هم مانند تمام فروشگاه ها نیاز به نورپردازی حرفه ای دارد. نور باید به قدری باشد تا مشتری به خوبی رنگ ها و اجناس را تشخیص دهد. اما شما می توانید از نور استفاده دیگری هم داشته باشید. در مغازه لوازم ورزشی می توان با نورهای رنگی ایجاد هیجان کرد. حتی می توان دکوراسیون و نورپردازی مغازه را مشابه ورزشگاه ها انجام داد. تا هرچه بیشتر حس ورود به یک مکان ورزشی را به مشتریان خود بدهید. دقت کنید که بازی با رنگ ها آن قدر نباشد که اجناس شما به رنگی دیگر دیده شود. کفش ورزشی که نارنجی است را نباید صورتی دید!

 

استفاده از عناصر و اکسسوری های وزشی

لوازم ورزشی خاص و زیبا می تواند یک المان برای مغازه لوازم ورزشی باشد. مثلا یک موتورسیکلت یا دوچرخه حرفه ای را برای نمایش در وسط مغازه بگذارید. دیوار را با عکس های ورزشی و یا با مانیتوری که قهرمانان ورزشی یا بازی های معروف را نمایش می دهد، تزیین کنید. حتی برای کف مغازه می توان از چمن مصنوعی و خط کشی هایی شبیه زمین فوتبال استفاده کرد. وسایلی مانند توپ و تور و ماکت های ورزشی در طراحی دکور فروشگاه لوازم ورزشی جزو الزامات است. نصب آینه برای دیدن استایل ورزشکارانی که برای خرید لباس ورزشی به فروشگاه شما می آیند نیز ضروری است. چرا که در سالن های ورزشی هم همه جا آینه وجود دارد و ورزشکاران به حضور آینه در اطراف خود علاقه مندند.

 

کلام آخر

دکوراسیون فروشگاه ورزشی امری بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود؛ این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که اغلب مخاطبان چنین فروشگاه هایی افراد جوان هستند و به شیک و جذاب بودن مغازه توجه دوچندانی دارند. در واقع دکوراسیون جذاب یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که سبب می شود مخاطبان جوان شما به سمت فروشگاه شما جذب شوند.
دکوراسیون برادران به شما پیشنهاد می کند قبل از هر اقدامی حتما مشاوره بگیرید و سپس برای طراحی دکوراسیون فروشگاه اسپرت فروشی خود اقدام کنید.

 

گروه دکوراسیون برادران از بهترین طراحان و استادکاران با مهارت و با سابقه ۱۲ ساله برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی هستند. با بازدید از صفحه اینستاگرام ما می توانید با نمونه های طراحی گروه دکوراسیون برادران بیشتر آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید