نکات کلی طراحی دکور فروشگاه

طراحی دکور فروشگاه باید تلفیقی از هنر معماری و روان شناسی باشد؛ زیرا عامل بسیار مهمی برای جذب مشتریان است. روش های خاص طراحی که باعث می شود مهمانان شما احساس بهتری داشته باشند و خرید آنها را تحریک کنند؛ مسئله مهمی برای طراحان داخلی و بازاریاب است. دکوراسیون فروشگاهی فروش محور باید چگونه باشد؟ طراحی دکور فروشگاه چه تاثیری بر فروش دارد؟ در دکوراسیون فروشگاه چه مواردی باید در نظر گرفته شود؟ پاسخ همه این سوالات را می توانید در ادامه مقاله بیابید تا علاوه بر ایده گرفتن از مطالب ارائه شده، این امکان را داشته باشید که توسط گروه دکوراسیون داخلی برادران از بهترین طراحان و استادکاران با مهارت و با سابقه ۱۲ ساله که برای اجرای دکور شما آماده خدمات رسانی هستند، مشاوره رایگان بگیرید.

 

با ارائه محصولات برتر به مشتریان خود خوشامد بگویید

تزئینات فروشگاه موفق هنگامی که وارد در می شوید محصول را برجسته می کنند. ما توصیه می کنیم دکوراسیون ورودی خود را با دقت انتخاب کنید تا اولین تماس با مشتری موثر باشد. بعد از تزئین ویترین و تابلوی فروشگاه، می توانید محصولات خود را در جلوی این غرفه قرار دهید. نکته مهمی که در اینجا باید به آن توجه کنید این است که در صورت امکان این غرفه باید مسیر ورودی را به دو قسمت تقسیم کند اما ورود را مسدود نمی کند.

اهمیت سمت راست در ورود

در طراحی دکور فروشگاه فروش محور، قسمت سمت راست درب ورودی باید بسیار خوب ارزیابی شود. دقیقاً مانند صفحات تبلیغاتی مجلات که در سمت راست قرار دارند. همچنین می توانید سمت راست درب ورودی فروشگاه خود را به عنوان دومین قسمت قابل مشاهده برجسته کنید.

 

روشنایی

در فروشگاه یکی از مهمترین موارد در نورپردازی، یافتن نور مناسب است. برای یافتن نور مناسب ممکن است لازم باشد چند نمونه اعمال کنید. فروشگاه ها به طور کلی در سه مرحله مختلف روشنایی دارند:

– نورپردازی محیط شامل نور پنجره روشنایی عمومی و روشنایی سقف.

– نورپردازی های منطقه ای شامل مناطقی مانند ورود به فروشگاه ، صندوق امانات ، تعویض کابینت و بخش خدمات مشتری.

– روشنایی محصول که بر محصولات فروشگاهی تأکید دارد.

هنگام روشنایی، باید تنظیمات دمای فروشگاه را نیز در نظر بگیرید. عمومی ترین نکته ای که می توانیم در این زمینه به شما ارائه دهیم توزیع نور با کمک گرفتن از آینه ها است.

 

مسیر رفت و آمد راحت

یکی از جزئیات مهمی که باید در طراحی دکور فروشگاه دقت شود، ایجاد فضای گردش برای مشتری در فروشگاه است. بنابراین این جزئیات باید در هنگام نجاری، ساخت قفسه ها و واحدهای فروش مورد توجه قرار گیرد. رفت و آمد و قرار گرفتن در یک منطقه باریک می تواند بر خرید مشتریان تأثیر منفی بگذارد. شما باید کالاهای مورد علاقه خود را از طریق سبد و استندهای کوچک جلوی چشم مشتریان خود قرار دهید؛ در حالی که مشتریان شما راحت در این مناطق قدم می زنند.

 

زنده نگهداشتن صندوق

یکی از مهمترین جزئیات، میز نقدی است. سعی کنید قسمت میز نقدی را به شکلی بسیار مدرن و رنگارنگ تزئین کنید. در این بخش، رنگ ها و لوگوی برند شما در پشت میز نقدی موثر است. توصیه می کنیم برای مسیریابی سریعتر، از باندهای جهت دار استفاده کنید. مطمئن شوید که جعبه گاوصندوق تا حد ممکن کوچک است و توسط مشتری به وضوح دیده نمی شود (در صورت امکان آنها را زیر میز مخفی کنید).

با بازدید از صفحه اینستاگرام ما می توانید با نمونه های طراحی گروه دکوراسیون برادران بیشتر آشنا شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید